torsdag 24 juni 2010

Tomt hus, solig dag och spinning

Tjo!

Sitter här i min ensamhet och toknjuter fortfarande av min lediga dag, det är det som dagen har ägnats åt! La familia drog mot Dalarna och midsommarfirande i morse och efter en härlig morgonpromenix tanto and back parkerade jag mig på kullen ute i parken med picknick, musik och "PS. I love you". Var jättelängesen jag läste den boken, kan verkligen rekommenderas! Solen lyste under alla de timmarna jag låg ute. Lyckades tyvärr somna i slutet och vaknade upp lite smådizzy så då var det lagom att börja rulla hemåt :)

Nu har jag precis kommit hem från spinning, härligt att tokköra igen men det var ingen jättehöjdare till pass och instruktör. Känns inte jätteinspirerande att ha en instruktör som första 40 minutrarna av passet upprepar mantrat "och så händer det ingenting" för att liksom förklara att vi t.ex. skulle köra 4 minuters raksträcka eller 3 minuters klättring utan några som helst chockerande event under tiden så som spurter eller motståndsökningar. Nä..

Nu blir det tv-kväll för att njuta av sista timmarnas ledighet innan mördarhelgen är här. Är långt ifrån taggad, hade betydligt hellre varit och firat midsommar. Men efter helgen är det bara 24 pass kvar innan jobbet är avklarat. The countdown has now begun! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar