fredag 4 juni 2010

Älskade Simone

Det var ett tag sedan Josephine hade en gästbloggerska så eftersom fröken i fråga glömt att logga ut från sin blogg på min dator så tar jag mig friheten att skriva ett litet inlägg!

Jag har nu kännt Josephine i cirkus 10 månader och dessa månaderna har innehållit det mesta! Vi har skrattat och gråtit och till och med skrattat så att vi har gråtit. Vi har busat och varit allvarliga, vi har pluggat och vi har festat! Vi har badat och åkt skidor! Vi har till och med varit i Finland, där vi var bara för att. Det har varit mycket dumheter och många fina stunder! Vi har tagit hand om varandra. Vi har tränat och vi har svullat. Under tenta-p är det tillåtet att äta mycket goda saker. Vi har festat, ibland själva, de gångerna (eller gången) var det dreggigaste, vi har festat med andra, de gångerna har varit de längsta, vi har festat utan varandra, men då har iaf jag velat ha henne där. Som nu! Jag vill att hon ska vara här! Varför måste hon bo i sthlm? Jag vill ha alla mina luleflickor här tillsammans med mina gbg-flickor. Det bästa av två världar är vad jag vill ha!

Jossan är en ganska söt liten filur, hon går sin egna väg och allt annat är väl egentligen ganska kasst :P På gott och ont ;) Ni kan ju fråga vad hon tycker om Basal kroppskännedom (som jag anser är åtminstone vettigt för en del personer) eller vad hon tycker om ett ämne som psykologi! När ni ändå håller på kan ni fråga henne hur duktig hon är på att göra ryggresningar :D

Det är rätt så underbart med Jossan för hon är rätt så go och jag tycker att du ska komma och hälsa på mig snart, lilla du!
I sommar när jag kommer till sthlm ska jag planera hela helgen vad vi ska hitta på! Jag har ju redan börjat! Slottet lär jag ju inte få besöka, men skansen och grönan var inte helt främmande! Inte heller Ben & Jerrys glassbar i Gamla stan! Vad kan man mer hitta på i sthlm då? Jag ska smida planer!
Nu ska jag sova och drömma något fint om den där Josephine!
Puss! Från din fästman:
Sofia
Signerat: Simon aka Jeppsson aka Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar