lördag 5 juni 2010

Bloggintrång!

Va fan! Märkte först nu att min andra hälft hade smugit sig in med ytterligare ett gästinlägg under mitt senaste.. Sjukt att jag lyckades missa det senast jag skrev :P Aja, det kanske man får ta när man ssv är kass på att logga ut :S Dock var det ett alldeles underbart fint inlägg som kändes väkldigt träffande =) Tusen tack för det älskling! =)

Kvällen har varit kanon! Traskade i solen till Söder Mälarstrand där jag stod ett tag och kollade in maratonlöparna. Sen rullade jag vidare mot Challe där det bjöds på en underbar middag! Ojojoj, vilken lyx jämfört med mina gamla matlådor! Det grillades marinerad kyckling, aubergine och svamp. Och så hade Sheila gjort en underbar linssallad och en potatissallad och till efterrätt blev det pannacotta (!) med rabarberkompott! GAAAH VAD GOTT! Tusen tack alla inblandade =)

Visst ja, funderar på om 5e juni kan vara någon slags officiell svensexa-dag i STHLM. Har krockat med hur många som helst under dan! Träffade bland annat på iprenmannens dubbelgångare och blev erbjuden hångel för en hundring dra på trissor! Iofs gifter sig många på sommarn så det är väl därför kan gissas =)

1 kommentar:

  1. Haha jag undrade just när du skulle märka det :P
    Äntligen fick du äta din pannacotta då asså! Det lät himlans smarrigt!
    Du skrev aldrig om du fick dig en kyss eller ej ;) Kanke en från ipren?
    Puss!

    SvaraRadera