tisdag 4 januari 2011

Börja om på noll och göra om

Fan ta sjukdom! Det är alltid jobbigt att starta igen efter ett träningsuppehåll men när man inte har kunnat (och då menar jag verkligen kunnat) träna på 5 veckor märks det helt fånigt mkt.. Fånigt och skittrist.. :( Körde Mias cardio crossfit idag och det var helt sjukt jobbigt! Men gud så kul! Det var kul att få kötta lite träning igen! =)

Nu har jag precis käkat en grötmiddag och insett att jag gjort lite dumma saker med min neurorapport.. Inga jättekatastrofer, bara ett resultat av att inte riktigt förstått uppgiften innan jag började med den :P Är väl egentligen bara ett tecken på att plugget är rätt kul just nu och att man bara vill börja med allt på en gång ;-) Så jag ska försöka snygga till det och sen ska jag göra en sammansättning av lite gamla tentor. Leva ska jag göra efter tenta-p, 13 dar till VFU och lilla Nolle-p! :D

Visst ja, -26 grader är det nu, sweet!

Puss!

- Update -
Halva rapporten borta men lika mkt nytt finns så plus minus noll men jäkligt mycket bättre för tillfället! Glad att jag kollade igenom den lite mer noggrannt, fantastiskt vad mycket dåligt jag hade gjort :P Ni kollar på TV4Sport va? VM-resan där Stefan Lövgren åker runt till en massa handbollsstjärnor! Men plugget fortsätter lite till! =)

1 kommentar:

  1. Skönt att komma igång igen! Jag var på vanlig jympa igår, sen blir det tre nya pass i veckan som kommer, core, skivstång intervall och dans-fuego. Nya erfarenheter!

    SvaraRadera