torsdag 20 januari 2011

Grym känsla!!

Underbart bra gick träningen, magisk känsla! Jag sprang en mil, en mil! Har aldrig kunnat springa en mil tidigare pga för kass kondis samt en kassa rygg och mitt usla knä. Men idag gjorde jag det, ren och skär lycka! =) Vi pratar inget mördartempo men jag sprang i 75 minuter och fick en massa bra uthållighetsträning. Glad Jossan :)

Imorgon kommer jag inte kunna gå. Det är en sak som är säker. Torbjörn är iväg på kurs då så jag ska gå med Sigge och hans handledare på korttidsboendet, spännande att testa på en annan avdelning och en annan typ av jobb! =) På kvällen ordnar jag och Emmy en festkväll för nollorna, det är typiskt oplanerat men ska nog gå att lösa på ett eller annat sätt =)

Nu väntar sängen, kommer sova som en stock hela natten, that's for sure ;-)
Natti natti!

1 kommentar: