onsdag 12 januari 2011

Lugna puckar

Tror aldrig jag vart så här lugn under en tenta-p. Konstaterade det när jag kom till Lisa idag och hon bara skrattade och höll med. Är Jossan lugn under en tenta-p, då är det en soft tenta-p! Förstår dock inte hur den kan vara så soft.. En mördarhemtenta, en rätt tuff rapport, en muntlig tenta på rapporten och två salstentor. Kanske för att man jämför med förra tentaperioden då man nästan strök med? Kanske för att man haft två månader till som norrlänning och blivit lite lugnare i sig själv? Kanske för att man jobbat häcken av sig under julen och därför faktiskt gjort sig förtjänt av en stressfri tenta-p? Eller för att det inte är obligatoriskt att klara något moment nu utan allt avklarat bara ses som en bonus och därför går utav bara farten? Ja, vem vet? Inte jag i alla fall... Härligt är det hur som!

Sitter i bibblan och läser igenom min rapport, hade en slappismorgon och kom hit först för nån timme sen. Har fixat lokal till mingelkväll under lilla Nolle-p så det känns under kontroll! 5 dagar till det och praktik!

Nu ska jag tillbaka till gamlingarnas halvt underbara värld... Om 42 timmar är jag fri som en fågel för denna gången, längtar! :D Har lyssnat på "Pyro" med Kings of Leon jag vet inte hur många gånger de senaste dagarna. 4 minuter och 11 sekunders örongodis och ren magi!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar