söndag 16 januari 2011

Go känsla och förväntningar!

Tjolahopp!
Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Var redo att traska ut och försöka hitta praktikplatsen men då jag drog upp persiennen såg jag bara vitt, vitt, vitt.. Snöstorm. Suck. Så det var bara att ändra planerna och dra till gymmet istället. Det tog ett tag att ta sig dit kan jag ju skvallra om. Men väl där gick det riktigt riktigt bra! Traskade på löpband 20 min först men blev lite sugen på att springa och bestämde mig för att testa. Testar lite då och då men majoriteten av gångerna säger ryggen ifrån genom att göra alldeles för ont. Men idag gjorde den inte det! Det kändes riktigt bra! Det var absolut inget mördartempo, men det var med lite incline och det var inte gång, alltså ett steg framåt! Blev totalt 30 minuter och sen 10 avslutande minuter gång. Efter det körde jag lite på gymmet, det blev lite ryggrehab, lite axlar, triceps, bröst och mage. Mellan alla seten körde jag 50 hopprepshoppså det blev en hel del cardio idag också =)

Efter träningen hade vi NPG-möte inför lilla Nolle-p som drar igång imorgon, ska bli spännande att se vad vi får för nollor =) Och så praktiskstart imorgon bitti, är inte nervös, bara lite sådär härligt pirrig och spännande känsla. Lovade Jenny, vår lärare, att gå dit och vara awesome så jag får väl lämna osäkerheten hemma och iaf sälja att jag verkar säker på mig själv och min sak ;-) Nä, ska nog gå ganska bra att vara awesome också, de har ju trots allt valt att släppa ut mig på praktik :)

Nu kikar jag lite grann på Frankrike-Egypten i handbolls-VM och läser DN. Väntar på att Darjeeling Limited ska laddas ner. Undrar ni vad min typ av humor är har ni svaret i den filmen, just love it! Och skådisarna! Gaaah, älskar dem! =)

Natti natti! Håll gärna en tumme för mig imorgon är ni snälla!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar