söndag 9 januari 2011

Slutspurt och "final klamp"

Tjolahopp!

Igår var en helt underbar kväll, vi var hemma hos Nicoles Simon och hade spelkväll, monopol! Underbart att träffa alla goa människor igen! :D Och en monopolseger för mig och Nicole gjorde kvällen till en toppenkväll! :)

Nu sitter vi i sofforna i E-huset och kör en slutspurt gällande tentapluggandet till imorn. Eller nja, så mkt pluggande är det väl inte, vi kollar slutsträckan i tour de ski, kollar sommarjobb och bussar till våra praktikplatser. Tror vi försöker göra det mesta för att inte plugga :P

Ikväll blir det träning, spinning eller zumba, det är det som är frågan! =)

Puss!

1 kommentar:

  1. Hej hopp.
    Jag är nu helt såld på Zumba.
    Känns verkligen i kroppen.
    Jag hittade min på www.uffessakerochting.se
    Finns kvar nyss i lager när jag kikade, om någon mer skulle vilja ha.
    Det var det billigaste stället jag hittade. Lycka till. / Camilla

    SvaraRadera