måndag 10 januari 2011

Grym dag!

Ååh, Jossan är glad! 10 av 10 dagar på 2011 har vart mer eller mindre awesome, dagens dag var inget undantag! Först en nailad tenta, sen storstädning som kändes mysigt konstigt nog, sen lagade jag hemmarullade köttbullar med den godaste tomtsåsen ever, sen kom coachen över och övade inför praktiska tentan och jag fick leka patient.

Och nu på kvällen körde jag dubbelpass; bodybalance och dansaerobics. Var sjukt slut efteråt men det kändes riktigt riktigt bra! Dock lite besviken på att det inte var Sofie som hade danspasset, hade sett fram emot det, men det var ett riktigt roligt pass ändå. Kom på mig själv lite då och då att jag typ log mig igenom hela passet. När jag inte hämtade andan vill säga :P Bodybalance-passet älskade jag, riktigt goa övningar! Förutom en; "camel pose", höll fan på att gå av på mitten, sämst att jag är så envis som jag är :P Skrattade mig igenom stora delar av det passet också och sabbade för coachen på balansdelen då jag kluckade så mkt av skratt så jag störde henne också, sorry! :P

Nu har jag tagit en lång dusch, snackat skit med mor Inge en halvtimme och käkat en efterlängtad middag. Nu ska jag bara borsta gaddarna och sen blir det tidig kväll. Imorgon väntar rapportslutspurt, tentapluggande och två möten på eftermiddagen/kvällskvisten. Fullt ös!

Natti natti! <3

1 kommentar:

  1. Ja det var ett jädrans kluckande :P tac för hjälpen iaf! det gjorde du bra :D

    SvaraRadera