fredag 28 januari 2011

Jaaaaaa!

Ren och skär lycka! Hemtentan i psykiatri (den from hell) klarades med bravur! Underbart glad och lite stolt över mig själv är jag :)

Har missat lite dagars bloggande så nu kommer en snabb liten sammanfattning! I onsdags kväll hade vi brädspelskväll på lilla nolle-p. Var halvpepp på väg dit men det blev roligaste kvällen hittills på Nolle-p. Vi var ett gäng phösare som spelade robo-rally och det var länge sen jag skrattade så mycket, hade träningsvärk både i magen och skallen när jag vaknade i torsdags :P

Idag har jag mått dåligt dåligt. Var på praktiken men var tvungen att gå efter lunch, dels för att jag själv mådde dåligt men också då det kan vara farligt om någon av mina sjukaste patienter smittas då de är svaga och infektionskänsliga som det är... Mingelkvällen blev rätt misslyckad då det var en (1!) nolla på plats. Vi planerade lite gyckel till imorn istället och sen såg jag första halvleken på handbollen med Jenny, Viking och en skål chips på stoldbild på STUK. Nu har jag bäddat ner mig och ska skriva en timme på min rapport och sen slockna. Tror inte jag behöver anstränga mig för att lyckas :P

Imorgon väntar VKM vilket blir nice, gratis trerätters har aldrig skadat någon :)

Puss!

1 kommentar: