söndag 9 januari 2011

Härlig träning och stabilt inför tentan

Ojojoj, träningen idag kändes ruggigt bra, Jossan är på väg tillbaks! Funtade hela dagen på om jag skulle köra spinningen eller zumban men jag kunde inte bestämma mig så jag körde båda :P Kändes riktigt riktigt bra och ett tydligt bevis på att det inte är flåset som är helt tappat utan mest styrkan. Eller att prommisarna gjort nåt iaf ;-)

Imorgon bitti väntar tenta i andning, cirkulation och bäckenbotten. Det känns lite läskigt stabilt. Förhoppningsvis för att jag faktiskt kan det som kan tänkas komma på tentan, får lite på att det är så iaf :) Ska hur som bli skönt att ha tentan avklarad, är trött på slem hit och huff dit :P

Bokade precis flyg till STHLM för praktik och tog sista platsen på flyget jag ville ha. landar runt halv fyra den 20:e februari =)

Nu har jag käkat lite kesella och ska kolla igenom allt en sista gång, sen ska jag ta en lång och varm dusch och hoppa ner under täcket!

Sköt om er och håll gärna en tumme eller två klockan 9 imorn bitti =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar