måndag 3 januari 2011

KJ och positivitet!

KJ lämnade tydligen en lingonsyltburk i kylen i STHLM upp och ner utan locket ordentligt på, älskar hur unikt klantig jag är. Tror jag kan vara one of a kind! =)

Har suttit med rapporten idag men är så pass glad att inte ens den känns alldeles fantastiskt jobbig =) Fick den igenomkollad av Jeppe också vilket gjorde att jag insåg att den nog inte var fullt så katastrofal som jag först trodde, tack sötis! =) Nu har jag gett mig fan på att ge VG-delen en chans så jag har guggat ner mig i Motor Control och läser teorier.. Snart får jag iaf ta en liten paus med middag och långprommis och ikväll väntar JVM-semi mot Ryssland, nice! =)

Bodenbesöket var väldigt lyckat, vi var ganska lyriska alla tre över att äntligen fått träffa en patient :P Spännande! =)

Nu ska jag kötta sista minutrarna, 30 Seconds To Mars dundrar ur högtalarna och snart blire fajitas. 2011 har börjat kanon och det här ska bli ett glatt år, that's for sure :D

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar