måndag 10 januari 2011

It messed me up, need a second to breathe

En tenta är avklarad, bara två stycken kvar nu! Tentan imorse kändes riktigt bra, den SKA vara godkänd och är den inte det vet jag faktiskt inte hur man ska få godkänt på den :P Nu är det bara att ladda om för de kommande två, den första är på torsdag efter lunch och den sista är på fredag morgon.

Sov riktigt dåligt i natt (som inför alla tentor) så nu är jag lite halvseg. Har städat klart lägenheten så nu skiner den! Hade faktiskt tänkt göra absolut ingenting nu en timme, somnar jag så somnar jag. Sen kommer Nicole över i eftermiddag, hon ville gå igenom sin rapport inför praktiska tentan hon har imorgon bitti så jag ska lyssna och leka lite patient :)

Ikväll blir det träning igen, ska köra dansaerobics som Sofie har börjat köra igen. Tyckte hennes koreografier var riktigt roliga när hon gästinstruerade tidigare så det blir kul att köra igen! Kan hända att jag kör bodybalance innan, vi får se =)

Senare i eftermiddag ska jag plugga äldrefrågor och gå igenom min rapport och se till så att den ser ok ut, för övrigt blir det en slappisdag. Tycker jag är värd det efter bra pluggande under hela julen och sen jag kom upp.

Pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar