torsdag 27 januari 2011

Good job J!

Öööh, snuvig. Inte förkyld, känner inte av halsen och hostar inte. Men snort, snor och mera snor. Känner mig allergisk och hade önskat att det fanns pollen ute så jag hade kunnat ana att det berodde på det...

Blandad dag på praktiken idag. Gjorde inte mycket på plats, jobbade med min examinationsuppgift på förmiddagen, sen käkade vi lyxlunch ute vid teatern med en massa andra sjukgymnaster och arbetsterapeuter för att fira min handledare som fyllde 40 igår, grattis grattis :) På eftermiddagen kollade jag lite journalskrivning och lattjade lite med Physiotools som jag fortfarande inte gillar lika mycket som ExorLive. Fram tills dess var dagen ganska kass förutom lunchen som var töntigt god, saltad lax med skagenröra, mmm! :) Sen gick jag hem till min egna patient och där ändrades hela dagen och jag gick därifrån med en rejäl självförtroendeboost och ett stort leende på läpparna. Riktigt riktigt nöjd med vad jag lyckats åstadkomma där, tror det kan bli en bra examinationsuppgift där också :)

Sen hade jag möte med NPG, PK och studenthälsan gällande phösarutbildningen. Vi gick igenom gamla enkäter och fick macka och kaffe, helt okej! :)

Nu ska jag kötta på mina två rapporter, tänker göra så mycket som möjligt nu under veckan när det ändå är fullt ös med nolle-p och resterande sociala umgänge är lite småsabbat :P

Ha d!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar