söndag 30 januari 2011

VKM, zumba och möte

Hej hopp :D

Kvällen igår var kanon, det var som sagt var lilla VKM (välkomstmiddagen). Maten var god förrutom efterrätten som ännu en gång var skogsbärsmoussen jag absolut inte klarar av, inte god... Igår hade de döpt den till skogsbärstårta i sånghäftet så jag blev besviken när jag såg att det var moussen igen :P Till förrätt var det en ruggigt god rensteksmousse, mums! Och till varmrätt fläskfilé som vanligt, väldigt god igår faktiskt! Till den var det en potatispaj som också var god :) Vi hade riktigt roligt och jag gillar NPG mer och mer för varje gång vi träffas, det var en massa skratt igår! =) Vi körde vårt första gyckel som NPG också, det var legendary! Sen hade vi öppet i källan och serverade köttbullar och makaroner, tror det blev rätt lyckat men var trött och kände mig lite febrig.. Kan ha varit så att jag bara var trött...

Har börjat litegrann på min andra examinationsuppgift nu på morgonen, en pedagogisk uppgift. Kommit en bit på den men mycket mycket kvar... Har kört lite zumba också, inte på STIL utan hemma. Hittade lite zumba på youtube och dansade loss i lägenheten, persiennerna nedragna! ;-) Jäklar vad svettigt det blev! :D

Nu kollar jag bronsmatchen i VM, Sverige-Spanien men hinner tyvärr bara se första halvlek då jag ska iväg på NPG-möte. Men kommer ha matchen i hörlurarna så ska nog hålla lite koll på hur det går. Kaffet är kokat och upphällt i en termos, redo för eftermiddagen! =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar