tisdag 4 januari 2011

Skithockey och camping

Jossan är grinig över hockeyn.. Såg hela matchen som gick till förlängning och straffar där Ryssland vann till slut.. Sverige vände 0-2 till 3-2 och så kvitterade ryssarna med 87 sek kvar, 87! Men så som Sverige spelade i 1 1/2 period tycker jag inte att de var värda att gå till final, dock jäkligt starkt att vända 0-2!

Bibblan är återigen mitt andra hem, man märker att det är tenta-p när man blir grinig över att öppettiderna ändras p.g.a. 6 januari :P Får bli Ljusgården istället =) Skrev i stort sett klart min rapport igår medan jag hade hockeyn på i bakgrunden, ska bara få med lite grann om ICF och utvärdering och sen är jag klar, skönt! Jag har släppt tankarna på att den kan vara helt fel, är den det får jag ta det då. Nu är det 2011 och jag ska sluta freaka över småsaker och sluta med alla "tänk om"... Idag blir det camping och gammalt hederligt sals-tenta-plugg, alltså tillbaka till slem, hjärtan och gamlingar :)

Visst ja, ringde min VFU-handledare nu precis för att få mer info gällande tider och så men han hade tydligen semester.. Får ringa på måndag =)

Tiger Lou rullar på i hörlurarna och det är runt 20 minus idag och jag sitter med en kopp kaffe och livet leker ganska bra för att vara tenta-p :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar