söndag 23 januari 2011

Söndag

Gomorron!

Lägenheten är städad och CV:t är skrivet! Nu ska jag snart käka lunch, lyxar till det med torsk, potatismos och kokta morötter, mumma! =)

Ska iväg och träna nån gång på eftermiddagen, hade tänkt nöja mig med prommis idag men tycker det är lite för kallt så det blir gymmet istället :) Sen väntar NPG-möte och efter det får jag hit Nicole, Lisa och Amanda på middag. Jag och Nicole träffades på gymmet igår och bestämde oss för att spika vad vi skulle käka. Det var lättare sagt än gjort :P Efter mycket om och men beslutade vi oss för att köra på stekt falukorv och färsk pasta. Gjort på 5 minuter och gott som tusan med en massa grönsaker till (kommunikationsmiss gjorde så att både Amanda och Lisa tar med sig :P)

Ska slå mig ner och njuta av min lunch nu med DN, den tar alltid sjukt lång tid att läsa på söndagar!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar