lördag 15 januari 2011

Hälften gjort!

Jag har så svårt att fatta att halva min utbildning är gjord, vart har tiden tagit vägen?! Nu har jag iofs andra halvan kvar vilket inte lär gå lika smidigt och lätt som första halvan, men jäklar vad mycket roligare det kommer bli! :D

Tentaveckan har gått väldigt bra, har inte riktigt känts som en tentavecka då den har känts väldigt lugn :) Sista tentan däremot, äldretentan i fredags, var ingen höjdare enligt mig. Var säker på vilka frågor som skulle komma på tentan och när jag öppnade tentan och insåg att det inte var de frågorna blev det lite svart :P Satt kvar sista av alla, när har det någonsin hänt? Brukar alltid vara först ut :P Men lyckades skriva ner ganska bra svar som jag hoppas och tror räcker ganska långt =)

Igår var det utsparksfest för T6:orna, en sittning på STUK. Jag och tjejerna var utklädda till vampyrer från twilight, vet inte riktigt om vi lyckades fullt ut :P Idag är det egentligen tentaröjsdags men mår inte kanon så får se vart kvällen slutar.. Har en ganska sömnlös vecka efter mig och har stressat sen en bra stund innan jul vilket börjar märkas. De flesta är piggare nu än innan jul, det är inte jag vilket är sämst då allting drar igång nu på måndag. Aja, vi får se.. Kan hamna både på STUK eller nedstoppad under en massa täcken i sängen ikväll ;)

Idag åkte Jeppe hemåt Götet där hon ska göra 10 veckor praktik, kommer bli tomt utan henne :( Får hoppas att tåget rullar som det ska! :)

Snart ska jag rulla iväg till Nicole där vi ska fixa i ordning tacos-middag, blir smarrigt! Ha en grym kväll!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar