torsdag 13 januari 2011

Lättnad!

Gomorron!

Fick igår ett mail från Lena där hon berättade att de är ok, så skönt att få höra, nu andas jag igen! Dock mår jag fortfarande dåligt när jag ser bilder och videor därifrån, helt sjukt hur mycket skada vatten kan göra... Läs den här artikeln så förstår nu kanske vad jag menar :(

Idag är det tentadags igen, den "praktiska"/muntliga tentan står på tur. Den verkar rätt lugn men bara för att det känns lugnt kommer man säkert få ett korsförhör eller nåt liknande ;-) Ska iväg till skolan nu och gå igenom rapporten ett par sista gånger och även hinna plugga lite grann till äldretentan på fredag. Klockan 12.30 får ni hålla tummarna, då kör jag! Eftermiddagen och kvällen spenderas med tentaplugg. Ska naila äldretentan vi har imorgon bitti :D

Gaah, har seriöst nyst 15-20 gånger nu senaste halvtimmen, det slutar inte! Pallar inte blir sjuk igen, tänker inte bli sjuk igen :( Träningen igår gick bra även om spinningen till största delen bestod av mjölksyra, från minut två! Kan vara nåt sorts rekord, ett kasst sådant.. :P Skönt att vara igång med träningen är det iaf och bodybalancen gillar jag verkligen, riktigt nice release och bra att jag insett hur viktig träning det är för mig =)

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sen rulla iväg!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar