måndag 3 januari 2011

Lite sömn och Bodenresa

God morgon!

Fick svar till sist igår så det blir Boden nu på förmiddagen, ska dit och träffa en patient. Har sovit riktigt dåligt i natt. Vaknade vid halv 4 och var vaken tills Andreas alarm gick igång vid kvart i 5. Sen tog det en dryg timme för mig att somna om igen, så är riktigt riktigt trött nu :( Och riktigt trist att vara ensam i lägenheten igen :(

Har iaf fått i mig lite frukost och tagit en lång dusch så nu är jag lite piggare i alla fall, jag ska nog överleva den här dagen också :P Får se vad resten av dagen bjuder på, beror lite grann på när vi kommer hem från Boden, lär vi tentapluggande och rapportskrivande iaf! Och så ska jag ringa till Lindbäcks och försöka få mitt dörrhandtag fastskruvat ;-)

Ha en bra start på veckan!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar