lördag 29 januari 2011

Busy saturday

Gomorron gomorron!

Lördag igen! Gårdagskvällen ägnades åt att hitta artiklar. Dagen har hittills bestått av en tallrik gröt, en kopp kaffe samt att inse att det blir svårt att använda artiklarna.. Men jag tänker inte byta patient så jag får helt enkelt försöka få in artiklarna på nåt sätt. Min nya kaffebryggare är awesome by the way, lovin' it!

Visst ja, har pysslat med mitt CV och personliga brev nu också på morgonen. Och sökt 3 jobb, det fick räcka så länge, ska få ihop nåt massutskick inom en snar framtid samt kika lite på möjligheterna att jobba utomlands också =)

Idag blir det lyxlunch för att fira tentan; fläskytterfilé med spicy tomatsås, mums!

Nu ska jag tillbaka till plugget, har två träningsprogram att göra till på måndag också. Och fundera lite kring töjning vid spasticitet. Ingen rast och ingen ro!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar